پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

 

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری


پشتیبانی و نگهداری از سیستم‌ها و زیرساخت‌های موجود

 

واحد پشتیبانی و نگهداری شرکت ویراشبکه کاسپین در جهت رفع نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها برای پشتیبانی از شبکه و زیرساخت‌هایشان با تکیه بر دانش فني کارشناسان متخصص و مجرب خود، خدماتي متفاوت و فراتر از انتظار به مشتریان در زمینه پشتیبانی و نگهداری نرم‌افزار شبکه ، زیرساخت شبکه و همینطور پشتیبانی از تجهیزات رایانه ای ارائه مینماید. خدماتی که در ذیل به بخشي از آنها اشاره شده است، بر اساس استانداردهایي بین المللی و در قالب قراردادهای پشتیبانی در تیپ‌های متنوع ارائه میگردد.


با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیش از پیش سیستم های کامپیوتری و نیاز بیشتر به شبکه های کامپیوتری مسلما نیاز به نگهداری، ارتقاء، تعمیر و بروزرسانی سخت افزار و نرم افزار سیستم های کامپیوتری و شبکه و تجهیزات جانبی آنها نیز افزایش می یابد.

در هر سازمان به دلیل استفاده مداوم از کامپیوتر ها و احتمال خرابی و بوجود آمدن مشکلات به يک کارشناس مجرب در زمينه عيب يابي و تعميرسخت افزار و انجام سرويس هاي پيشگيرانه و همچنین بروزرسانی نرم افزار و در مواقعی سخت افزار ها به ازاي هر مرکز کامپيوتر، نياز مي باشد. این امر باعث می شود که در مرحله اول تمامی تجهیزات به درستی کار کنند و همچنین در صورت بروز مشکل جزئی، به خرابی بزرگتری تبدیل نشود.

از این رو تمامی سازمان ها و شرکت ها و ... ملزم به ایجاد شرایطی برای این امر مهم هستند.

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

شرکت ویرا شبکه کاسپین با ارائه ی متدهای بروز دنیا و با داشتن نیروهایی مجرب، سازمان ها و شرکت ها را در این امریاری رسانده و بسته به توافق بین طرفین نیروهای خود را بصورت نیروی مقیم و یا به صورت دوره ای به سازمان مرتبط اعزام نموده تا مشکلات آنها را برطرف نمایند.

ویژگی خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه شرکت ویرا شبکه کاسپین

مشاوره‌ی رایگان و تخصصی به مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها

عقد قرارداد پشتیبانی و نگهداری شبکه با سازمان‌ها و شرکت‌ها

ارائه‌ی قراردادهایی در تیپ‌های متنوع متناسب با کسب و کار شما

ارائه‌ی صورت وضعیت سخت‌افزار و نرم‌افزار شبکه

رفع مشکل و ایرادات شبکه در کمترین زمان ممکن

بازدید دوره ای و بررسی شبکه جهت پیشگیری از وقوع مشکلات و ایرادات احتمالی

ارائه‌ی گزارشات دوره‌ای از وضعیت شبکه به مدیران مربوط

ارائه ی خدمات پشتیبانی حضوری و غیر حضوری

ارائه‌ی راهکارهای مدیریت استفاده از منابع فناوری اطلاعات (سخت‌افزاری ، نرم‌افزاری و نیروی انسانی )


خدمات تخصصی پشتیبانی شبکه های کامپیوتری

ویرا شبکه کاسپین خدمات تخصصی پشتیبانی شبکه را در گروه‌های ذیل به شرکت‌ها و سازمان‌ها ارائه می نماید:
 

بسیاری از مشکلات که بصورت غیر حضوری قابل رفع می باشند، توسط کارشناس بصورت تلفنی و یا بصورت ریموت رفع می شوند.
 



 

پشتیبانی نرم‌افزار

عیب‌یابی و رفع نقص سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای عمومی

مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی نرم‌افزاری

نصب و پیکربندی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزارهای عمومی


پیگیری پشتیبانی فنی نرم‌افزارهای اختصاصی

مشاوره و پشتیبانی در زمینه تامین نرم‌افزارهای عمومی و مدیریت لایسنس‌های نرم‌افزاری

مشاوره و پشتیبانی در زمینه کاربری نرم‌افزارهای عمومی

مشاوره در خصوص زیرساختهای نرم‌افزاری



نصب سيستم هاي عامل (سرور، ویندوز 10،8،7 و ...) مورد نياز سازمان ها و متعلقات نرم افزاري مورد نياز(آفيس - Nero و ....)





 

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری سخت‌افزار

عیب یابی و رفع نقص تجهیزات و منابع سخت‌افزاری ( پرینترها، اسکنرها و یو‌پی‌اس‌ها)

مدیریت سیستم‌های کامپیوتری از لحاظ کیفیت و کارایی سخت‌افزاریمشاوره و پشتیبانی در زمینه‌ی خرید و ارتقا‌ی منابع سخت‌افزاری( سیستم‌های کامپیوتری، پرینتر، اسکنر , یو پی اس و.... )

ارائه مشاوره در خصوص انتخاب تجهیزات شبکه


 

نصب و پیکربندی سخت‌افزارهای جانبی

رفع مشكلات سخت افزاري سيستم هاي كامپيوتري و ارتقاء تجهيزات سخت افزاري
 


 

پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و مدیریت شبکه

نگهداری و عیب‌یابی تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه ( passive، active)

مدیریت ،کنترل و نظارت بر منابع شبکه شامل مانیتورینگ کیفیت و کارایی سرویس‌ها ،ترافیک شبکه و سخت‌افزارها

پشتیبانی از راه دور به صورت Remote


 

پشتیبانی اینترنت و وب

پشتیبانی فنی از سرویس اتصال به اینترنت

پشتیبانی فنی از سرویس پست الکترونیک سازمانی

پشتیبانی و ارتقا‌ی سرویس اتصال به اینترنت کاربران درون و برون سازمانی

پشتیبانی از دامنه‌های اینترنتی برون سازمانی و دامنه و سرویس عادی درون سازمانی

پشتیبانی از سرویس‌های و کاربران وب

شناسائي ويروس ها از روي كلاينت هاي كامپيوتري و رفع آلودگي سيستم هاي شناسائي شده
 
 
بازيابي اطلاعات پاك شده
 

 
بازديد هاي دوره اي از سيستم هاي تحت پشتيباني و گزارش شرح اقدامات انجام شده

 
مشاوره در خريد سيستم هاي سخت افزاري


 
انجام عمليات بهينه سازي و افزايش سرعت سيستم هاي كامپيوتري