پشتیبانی شبکه های کامپیوتری



 

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیش از پیش سیستم های کامپیوتری و نیاز بیشتر به شبکه های کامپیوتری مسلما نیاز به نگهداری، ارتقاء، تعمیر و بروزرسانی سخت افزار و نرم افزار سیستم های کامپیوتری و شبکه و تجهیزات جانبی آنها نیز افزایش می یابد.

در هر سازمان به دلیل استفاده مداوم از کامپیوتر ها و احتمال خرابی و بوجود آمدن مشکلات به يک کارشناس مجرب در زمينه عيب يابي و تعميرسخت افزار و انجام سرويس هاي پيشگيرانه و همچنین بروزرسانی نرم افزار و در مواقعی سخت افزار ها به ازاي هر مرکز کامپيوتر، نياز مي باشد. این امر باعث می شود که در مرحله اول تمامی تجهیزات به درستی کار کنند و همچنین در صورت بروز مشکل جزئی، به خرابی بزرگتری تبدیل نشود.
 

از این رو تمامی سازمان ها و شرکت ها و ... ملزم به ایجاد شرایطی برای این امر مهم هستند.

شرکت ویرا شبکه کاسپین با ارائه ی متدهای بروز دنیا و با داشتن نیروهایی مجرب، سازمان ها و شرکت ها را در این امریاری رسانده و بسته به توافق بین طرفین نیروهای خود را بصورت نیروی مقیم و یا به صورت دوره ای به سازمان مرتبط اعزام نموده تا مشکلات آنها را برطرف نمایند.




بسیاری از مشکلات که بصورت غیر حضوری قابل رفع می باشند، توسط کارشناس بصورت تلفنی و یا بصورت ریموت رفع می شوند.
 



 

خدماتی که توسط شرکت ویرا شبکه کاسپین برای پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری  شرکت ها و سازمان های ارائه می باشد شامل موارد زیر می شود:
 

  • نصب سيستم هاي عامل (سرور، ویندوز 10،8،7 و ...) مورد نياز سازمان ها و متعلقات نرم افزاري مورد نياز(آفيس - Nero و ....)






 
  • ارائه مشاوره در خصوص انتخاب تجهیزات شبکه




 
  • رفع مشكلات سخت افزاري سيستم هاي كامپيوتري و ارتقاء تجهيزات سخت افزاري
 


 
  • پشتیبانی از راه دور به صورت Remote


 
  • شناسائي ويروس ها از روي كلاينت هاي كامپيوتري و رفع آلودگي سيستم هاي شناسائي شده
 
 
  • بازيابي اطلاعات پاك شده
 

 
  • بازديد هاي دوره اي از سيستم هاي تحت پشتيباني و گزارش شرح اقدامات انجام شده

 
  • مشاوره در خريد سيستم هاي سخت افزاري


 
  • انجام عمليات بهينه سازي و افزايش سرعت سيستم هاي كامپيوتري