نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات لگراند legrand

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات لگراند legrand




نمایندگی لگراند

گروه لگراند فرانسه هم اکنون بیش از 170سال قدمت داشته و بالغ بر 170000 نوع محصول را کلاس جهانی تولید می نماید. گستره وسيع راه حل ها و محصولات اين كمپاني حداقل در بخش شبكه زیر ساخت داده ها شامل يك رنج كامل و End to End مي باشند ، كه همگي تحت عنوان راه حلي بنام VDI در قلب فرانسه طراحي و ساخته مي شوند.

شرکت ویرا شبکه کاسپین ، نماینده  فروش و خدمات پس از فروش محصولات لگراند در ای��ان، با هدف دسترسی آسان مشتری به محصولات لگراند و ارائه بهترین خدمات پس از فروش، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در ایران را در طی مراسمی  افتتاح کرد.

نمایندگی ویرا شبکه کاسپین در آدرس تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب - خیابان پیامبر-خیابان شاهد-کوچه وحدت چهارم-پلاک8 -طبقه 1 – واحد 1 واقع و بر اساس استانداردهای روز شرکت لگراند مجهز شده است. این نمایندگی در روزهای کاری شنبه تا پنج‌شنبه آماده خدمت‌ رسانی به ایرانی ‌های عزیز می باشد.

رویکرد VDI شامل همه اجزاي مورد نياز در اجرای بخش Passive شبكه های کامپیوتری شامل ترانکینگ ها , رک ها , راه حل های فيبر نوري لگراند, راه حل های مبتنی بر کابل شبکه مسی و اتصالات شبکه در سطوح CAT7- CAT6a - CAT6 - CAT5e‌ مي باشد. اما نكته جالب در رویکرد نوین VDI در لگراند آن است كه در كنار تجيهزات شبكه ، تجهزات Voiceو پریز های تلفن و انرژي (UPS+POWER) به صورت كامل اما یکپارچه ارائه می گردند.

اهداف

  • افزايش ميزان رضايت مندي صاحبان منافع از طريق راه كارهايي مانند مهندسي مجدد فرايندهاي سازمان ، بهره گيري از امكانات فناوري اطلاعات .
  • ارتقاي كارايي شبکه زیر ساخت ارتباطی voice data image-VDI سازمانها و شرکتها
  • اجراي آسان ،سريع ، دقيق ، يكپارچه و فراگير امور جاری سازمانها و شرکتها در راستاي افزايش رضايت مشتريان.
  • ارتقاي سطح خدمات به مراجعان سازمانها و شرکتها با توسعه كاربري IT.
  • ارائه سريع تر پاسخ به سؤال مراجعان و در نهايت عرضه خدمات شبانه روزي و در تمام هفته به صورت بر خط (online) در كل كشور.
  • ارائه اطلاعات مطلوب تر و مبادله نظام مند داده ها با اشخاص ثالث.
  • ارتقاي رضايت شغلي براي كاركنان سازمان از طريق كاهش يا حذف وظايف تكراري و روز مره در نتيجه ، ايجاد فرصت براي پرداختن كاركنان به امور مثبت ، رضايت بخش و ارزشمند.
  • افزايش در آمدهاي نهادها از طريق راهكارهايي چون تسريع در عمليات جاری سازمان
  • استفاده از سيستمي هوشمند كه قادر به تجزيه و تحليل مقدماتي مشتريان موسسه بوده ، تا بتوان با انجام بررسي هاي دقيق بر روي اطلاعات عملكردي مشتريان ، اقدام به برنامه ريزي هدف مند و موثر برنامه‌هاي مشتريان نمود.
  • افزايش سطح اتوماسيون در عمليات اجرائي و توسعه پردازش هاي رايانه اي